Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Οι πρώτες μου μέρες στο Νηπιαγωγείο


Μια καινούρια χρονιά άρχισε και πάλι!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! 
Σε παιδιά, γονείς και συναδέλφους!!!
Πρώτες μέρες.... Παιχνίδια γνωριμίας, κανόνες, προσπαθούμε να βρούμε τους ρυθμούς μας!!!


Μιλήσαμε για όσα αγαπάμε και για όσα μας κάνουν χαρούμενους..
 Ποιός είναι ο καλύτερός μου φίλος; Ποιό είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι; Ποια είναι η οικογένειά μου; Τι αγαπώ;
Όλα αυτά αποτελούν κομμάτια της καρδιάς μου. 
Ας τα ζωγραφίσω και όόόόόόλα μαζί θα σας δείξουν τι με κάνει ευτυχισμένο-η.

Ζωγράφισα λοιπόν τα κομμάτια που κάνουν χαρούμενη την καρδιά μου

  Α! Ας βάλω και κεφάλι. Ένα για τα αγοράκια και ένα για τα κοριτσάκια.


 Έτοιμο!!!


 Ας του βάλω και πόδια!!!

 Δείτε την καρδούλα μου πόσο ευτυχισμένη είναι!!! Και βέβαια αφού είναι η καρδούλα μου χαρούμενη δείτε και μένα πόσο γελαστός και όμορφος είμαι!!!














Τα πατρόν που χρησιμοποίησα:



 Αφού κάναμε διάφορα παιχνίδια με το όνομά μας,φτιάξαμε το μολύβι με τα γράμματα από το όνομά μας.(Όόόόόόόόόόόόόόόόόόχι πύραυλο!!!!!!!!!!)
Έγραψα τα γράμματα σε κεφαλαία και τα φωτοτύπησα σε διάφορα χρώματα.

 Έβγαλα τη μύτη του μολυβιού σε γαλάζιο και ροζ χαρτονάκι.


 Έκοψα τα γράμματα ( όχι ψαλίδια ακόμα....)
 Και το κάθε παιδί πήρε το καρτελάκι του, διάλεξε τα γράμματά του και έφτιαξε το μολύβι του.











Διαβάσαμε το βιβλίο :"Άλλος για το Νηπιαγωγείο "των ΛΙΒΕ ΜΠΑΕΤΕΝ, ΡΟΖΜΑΡΙ ΚΟΥΝΤΣΛΕΡ-ΜΠΕΝΚΕ
Η Λένα χαίρεται που πηγαίνει στο νηπιαγωγείο. Σήμερα θα καθίσει δίπλα δίπλα με την καλύτερή της φίλη, τη Σάρα. Κι ύστερα. Ύστερα θα παίξει με το κουκλόσπιτο. Ή με τα τουβλάκια Μετά το κολατσιό, όλοι θα καθίσουν γύρω γύρω και θα πουν παραμύθια. Μπορεί και να μασκαρευτούν. Αργότερα θα βγουν έξω, στον κήπο. Επιτέλους! Κυνηγητό, τσουλήθρα, κούνια, απ’ όλα! Μα ξαφνικά, ποιον βλέπει η Λένα; Τη μαμά της και το μικρό της αδερφάκι, τον Αντρέα, που ήρθαν κιόλας να την πάρουν. Τι κρίμα! Ευτυχώς που αύριο θα έρθει και πάλι στο νηπιαγωγείο
Το ζωγραφίσαμε.







22 σχόλια:

Eλένη Μαμανού είπε...

ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!! ΚΑΛΗΑΡΧΗ ΑΡΙΑΔΝΗ !!!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΜΑΣ !!!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΛΕΝΗ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗΗΗΗΗΗΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Unknown είπε...

Αχ τι ωραια σου βγηκαν Αριάδνη μου!!!!!!!! Καλή αρχή!

15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου είπε...

Καλή αρχή, Αριάδνη μου!!!!! ωραίο ξεκίνημα!!!!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΣΟΥ ΒΓΗΚΑΝ! ΜΠΡΑΒΟ ΑΡΙΑΔΝΗ! ΚΡΑΤΩ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ! ΦΙΛΙΑ!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

τέλεια έγιναν Αρι τα μολύβια και τα παιδάκια, καλή αρχήηηηηηηη !!!!!

Μένια Παπουτσή είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ!!!!ΕΣΚΙΣΕΣ ΠΑΛΙ...."Η ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ"......

Ειρήνη Χ.νηπιαγωγός είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ..ΤΑ ΠΑΤΡΟΝ ΣΟΥ..ΤΑ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΓΕΙΑΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΕΣ!!!!!!
ΠΑΜ ΕΔΥΝΑΤΑ ΜΕ ΦΟΡΑ!

Lampros Lampinos είπε...

μπράβο... φοβερή ανάρτηση

Άννα Καραθανάση είπε...

Γεια σου βρε Άρι με τα ωραία σου!!!!Εκπληκτική η καρδιά παζλ!!!!

ΜΠΑΡΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ είπε...

Όλα πολύ όμορφα! Καλή χρονιά!

Unknown είπε...

Τέλειο τλειο τέλειο!!!

Maro Oikonomou είπε...

Μου αρεσαν όλα πάρα πολύ Αριάδνη! Καλή αρχή!

annatsiggerlioti είπε...

πεταει η ομαδα σας!!!!Καλη αρχη Αρι!!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Καλή αρχή και από εμένα, Αριάδνη. Υπέροχη ανάρτηση. Εξαιρετικά τα μολυβάκια και οι καρδούλες....Μπράβο!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΚΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Κωνσταντινοπούλου Αναστασία & Πέρττουλα Μαρία είπε...

Συγχαρητήρια!! Και καλή συνέχεια!

Κωνσταντινοπούλου Αναστασία & Πέρττουλα Μαρία είπε...

Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!!!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Απιστευτα και τα παιδακια και τα μολυβια!!!! Συγχαρητηρια Αριαδνη!!!

Unknown είπε...

Αριάδνη τις λάτρεψα όλες τις δραστηριότητες!!!!
Εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε σένα και σε όλους τους συναδέρφους.