Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Πήρα την τσάντα μου, πήγαστο σχολείο και εκεί τα είπα και τα έμαθα όλα για μένα

Στη θεματική ενότητα "Σας παρουσιάζω τον εαυτό μου, γνωρίζω τον εαυτό μου",
ξεκινήσαμε με το βιβλίο "Μου μοιάζεις και σου μοιάζω" της Σίντι Γκάινερ
Ένα βιβλίο για να καταλάβουμε και να εκτιμήσουμε ο ένας τον άλλο.
Έχει πλάκα να ανακαλύπτουμε πώς μοιάζουμε.
Έχει πλάκα να ανακαλύπτουμε πώς διαφέρουμε.
Ένα  βιβλίο για τη διαφορετικότητα
Τα παιδιά έφεραν μέσα σε μια σακουλίτσα που τους δώσαμε, κάποια αγαπημένα τους αντικείμενα και μας τα παρουσίασαν και μας μίλησαν για τον εαυτό τους.


 Ολοκληρώνοντας την ενότητα ,φτιάξαμε έναν πίνακα όπου καταγράψαμε το όνομά μας, πόσα γράμματα έχει, φτιάξαμε το πορτρέτο μας. ζωγραφίσαμε το χρώμα των μαλλιών και των ματιών μας.




 Στη συνέχεια φτιάξαμε μία σχολική τσάντα, που την κολλήσαμε πάνω σε μία χαρτοσακούλα και στο μπροστινό μέρος,της χαρτοσακούλας φτιάξαμε ένα βιβλίο όπου ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας, γράψαμε την ηλικία μας και 3 πράγματα που αγαπάμε πολύ.




 Μέσα στη χαρτοσακούλα έβαλα χαρτί κουζίνας και την έκλεισα με το συρραπτικό για να στέκεται η τσάντα μου.















Την κατασκευή την πήρα από ΕΔΩ και την προσάρμοσα στις ανάγκες και στις δυνατότητές μας:
 Αφού τα κάναμε όλα αυτά τα αποτυπώσαμε στο παρακάτω φύλλο αξιολόγησης:








2 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΠΡΑΒΟ

Ελευθερία Περγαντοπούλου είπε...

Γεια σας! Πολύ ωραίο το φύλλο εργασίας. Μπορείτε να μου το στείλετε;

Ευχαριστώ.