Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

Παιχνιδοτράγουδο:Οι τάρανδοι χορεύουν χόκυ πόκυ"


Ψάχνοντας στο internet βρήκα αυτό το βιντεάκι:
To έδειξα στα παιδιά και τους άρεσε πάρα πολύ και άρχισαν να το χορεύουν.
Θέλετε να το κάνουμε στα ελληνικά; Τους ρώτησα. Και βέβαια ήθελαν! Αρχίσαμε να λέμε ιδέες. Και να βγάζουμε κινήσεις.Φτιάξαμε λοιπόν όλοι μαζί στα ελληνικά το "Χόκυ πόκυ των ταράνδων και σας το παρουσιάζουμε με περηφάνεια:
Εδώ μπορείτε να μας ακούσετε να το τραγουδάμε:


Το χόκυ πόκυ των ταράνδων.

Πέρα δώθε, πέρα δώθε, πέρα δώθε πάνε οι τάρανδοι!

Και τις οπλές εδώ και τις οπλές εκεί και τις οπλές εδώ
Τις κουνάω όπως μπορώ
Και πάω πέρα δώθε και χοροπηδώ,
Τάρανδος είμαι εγώ!

Και τα αυτιά εδώ και τα αυτιά εκεί και τα αυτιά εδώ
Τα κουνάω όπως μπορώ
Και πάω πέρα δώθε και χοροπηδώ,
Τάρανδος είμαι εγώ!

Τα κέρατά μου εκεί, τα κέρατά μου εδώ , τα κέρατά μου εκεί
Τα κουνάω όπως μπορώ
Και πάω πέρα δώθε και χοροπηδώ,
Τάρανδος είμαι εγώ!

Και τη μυτούλα εδώ, και τη μυτούλα εκεί και τη μυτούλα εδώ,
Την κουνάω όπως μπορώ
Και πάω πέρα δώθε και χοροπηδώ,
Τάρανδος είμαι εγώ!

Και την ουρίτσα εδώ και την ουρίτσα εκεί και την ουρίτσα εδώ
Την κουνάω όπως μπορώ
Και πάω πέρα δώθε και χοροπηδώ,
Τάρανδος είμαι εγώ!

Το κουδουνάκι εκεί,το κουδουνάκι εδώ , το κουδουνάκι εκεί
Το κουνάω όπως μπορώ
Και πάω πέρα δώθε και χοροπηδώ,
Τάρανδος είμαι εγώ!



Φτιάξαμε καπέλα τάρανδου με μυτούλες φωτεινές, αυτάκια και κερατάκια και όλη μέρα τραγουδάμε και χορεύουμε! Αποφασίσαμε να το παρουσιάσουμε και στη γιορτούλα μας.





Φτιάξαμε ταρανδάκια  με χαρτοσακούλα πανεύκολα με τυπώματα και το δαχτυλάκι μας:










Διαβάσαμε το παραμύθι "Ρούντολφ το ελαφάκι" της Μέυ Ρόμπερτ Λ.

Ο Ρούντολφ είναι ένα ελαφάκι που αγαπάει κάθε παιδάκι.

Έχει μέσα του το φως, του Αϊ-Βασίλη είναι βοηθός.
Με μια μυτούλα κόκκινη και λαμπερή το έλκηθρό του οδηγεί.
Δες τη νύχτα της παραμονής τον ουρανό, αλλά μην πεις πουθενά το μυστικό.
Ο Ρούντολφ στη στέγη σου θα ''ρθεί!
Τι δώρο θέλεις; Κάνε μια ευχή.
Τον Αϊ-Βασίλη θα οδηγήσει, το σπίτι σου με τη μύτη του θα φωτίσει.
Και θα σου φωνάξει δυνατά:
"Χαρούμενη, χρυσή Πρωτοχρονιά!".
Το ζωγραφίσαμε:














2 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΤΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΧΟΚΥ ΠΟΚΥ
κλεβω φυσικα μ ε την αδεια αου!!

Tζίνα είπε...

Πολύ όμορφο και ιδιαιτερο Το χόκυ πόκυ των ταράνδων!!!!! Θα το δοκιμασουμε και εμεις σίγουρα!!!